Osnovni biznis Delta Holdinga je da razvija i prodaje uspešne i kvalitetne kompanije. Iz dosadašnje prakse i prodaja biznisa, jasno je da to radi veoma uspešno.
Poslednji primer koji potvrđuje ovaj zaključak je proces prodaje Telekoma Srbija, državnog operatera fiksne i mobilne telefonije. Ovih dana čulo se da je Srbija dobila vrlo dobru ponudu koja iznosi 6 x EBITDA Telekoma.
Međutim, 2011. godine kompanija Delta Maxi prodata je belgijskoj grupaciji Delhaize. Prodajna cena iznosila je 932,5 miliona EUR, ili 11,8 x EBITDA! Ovo je rezultat koji nije dostignut ni u jednoj sličnoj transakciji u regionu.
Multiplikator od 11,8 x EBITDA prilikom prodaje smatra se velikim uspehom ne samo u Srbiji, nego i na najrazvijenijim tržištima. Recimo u Sjedinjenim Američkim Državama prosečni ratio u oblasti opšte maloprodaje ove godine iznosio je 9,57, a u maloprodaji hrane 9,19xEBITDA.
EBITDA označava profit kompanije pre nego što plati kamate, porez na dobit i amortizaciju, a u ekonomiji se smatra ključnim pokazateljem kvaliteta poslovanja kompanije.
Izuzetno uspešnim smatraju se i druge prodaje iz Deltinog portfolija. Prilikom prodaje Delta Banke italijanskoj grupaciji Banca Intesa postignut je multiplikator 4x kapital banke. Prilikom prodaje Delta Osiguranja grupi Generali multiplikator je iznosio oko 4,6x kapital.